16 Reacties
3 jaar geleden
Dankje voor jullie reacties. Het consultatiebureau zei dat je sudocreme het beste kan smeren op open plekjes en bepanthen wanneer het alleen rood is. We hebben beide in huis dus ik ga de bepanthen eens proberen
3 jaar geleden
Water doekjes van kruidvat
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-baby-pure-waterdoekjes/p/5050669
Volgens mij dezelfde ingredi毛nten als na茂f. Ik heb beide.
3 jaar geleden
Ja water doekjes van de kruidvat zijn echt mega fijn, daarnaast gebruiken wij bepanthen billen zalf wij hebben nooit last gehad van rode billen bij de oudste, dus ook nu weer in gebruik.
Wat betreft luiers gebruiken wij alleen maar Kruidvat luiers en soms ook Etos luiers, met beide erg tevrede. Voor de rest geen ervaring met andere luiers.
Je kan ook even een tijdje proberen met lauw/warm nat washandje schoon te maken, kijken of dat helpt.
3 jaar geleden
Wij gebruiken water wipes, te koop bij o.a. Etos. Bestaan bijna alleen maar uit water, dus zit niks in waar de huid op kan reageren volgens mij... En inderdaad bepanthen op de rode huid, dun laagje.
3 jaar geleden
Top tip voor gevoelige billetjes zijn de wasbare Cheeky Wipes. Enkel met water schoonmaken en nooit last van rode billetjes hier. En als er toch iets open ligt, die billen frosten met luierzalf alsof het een cupcake is. 馃憤馃憦
Als er echt stipjes op staan kan het wijzen op schimmelinfectie en dan is Daktozin top!
3 jaar geleden
Denk ook niet dat het aan de doekjes ligt, komt gewoon door de zure poep & plas wat langs de billen komt. Gewoon goed smeren dan is het binnenkort weer over. Hebben het ook met inmiddels beide dochters gehad net na de geboorte. Daarna nooit meer. Ik gebruik dezelfde doekjes, zijn echt top 馃憤 馃槂