16 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik nu pampers sensitive billen doekjes en bepanthen baby zalf. ik vind zelf dat de uitslag nu wel sneller weg gaat ik gebruikte eerst ook de zelfde producten wat je nu heb

3 jaar geleden

Ik heb het met mijn zoontje gehad ook open plekjes. Hier hielp bepanthen zalf het beste. Heb honder duizend soorten doekjes geprobeerd maar geen verschil gemerkt. Wat ook hielp maar dat is als het niet meer open is om maizena in de luier te strooien

3 jaar geleden

Dankje voor jullie reacties. Het consultatiebureau zei dat je sudocreme het beste kan smeren op open plekjes en bepanthen wanneer het alleen rood is. We hebben beide in huis dus ik ga de bepanthen eens proberen

3 jaar geleden

Ik gebruik naif

3 jaar geleden

Het kan ook aan de luiers liggen. weet niet welke je gebruikt? Mijn oudste kon toen die zo klein was slecht tegen kruitvat luiers. Even laten luchten kan herstel ook goed helpen.

3 jaar geleden

Water doekjes van kruidvat

3 jaar geleden

Water doekjes van kruidvat
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-baby-pure-waterdoekjes/p/5050669 Volgens mij dezelfde ingredi毛nten als na茂f. Ik heb beide.

3 jaar geleden

Ja water doekjes van de kruidvat zijn echt mega fijn, daarnaast gebruiken wij bepanthen billen zalf wij hebben nooit last gehad van rode billen bij de oudste, dus ook nu weer in gebruik. Wat betreft luiers gebruiken wij alleen maar Kruidvat luiers en soms ook Etos luiers, met beide erg tevrede. Voor de rest geen ervaring met andere luiers. Je kan ook even een tijdje proberen met lauw/warm nat washandje schoon te maken, kijken of dat helpt.

3 jaar geleden

Mijn meisje had dat ook dat ze open lag op haar billetjes en liezen. Heb cytelium spray gebruikt om uit te drogen en toen het beter was inotyol zalf

3 jaar geleden

Wij gebruiken water wipes, te koop bij o.a. Etos. Bestaan bijna alleen maar uit water, dus zit niks in waar de huid op kan reageren volgens mij... En inderdaad bepanthen op de rode huid, dun laagje.

3 jaar geleden

Dankje voor jullie reacties. Het consultatiebureau zei dat je sudocreme het ...
Bij elke keer dat je de luier verschoont alles insmeren met sudocreme. Na 1/2 dagen is alles weg

3 jaar geleden

Top tip voor gevoelige billetjes zijn de wasbare Cheeky Wipes. Enkel met water schoonmaken en nooit last van rode billetjes hier. En als er toch iets open ligt, die billen frosten met luierzalf alsof het een cupcake is. 馃憤馃憦 Als er echt stipjes op staan kan het wijzen op schimmelinfectie en dan is Daktozin top!

3 jaar geleden

Je kan ook voor het reinigen van de billetjes liniment in combinatie met cotopads of compressen gebruiken. Liniment maakt proper en legt ook een verzorgende laag. 馃槉 Super gemakkelijk te gebruiken en nooit rode billetjes hier!

3 jaar geleden

Ik ben fan van wasbare billendoekjes! Het maakt eigenlijk niet uit wat je daarvoor gebruikt, je kan speciale kopen, maar ook hydrofiele washandjes of spuugdoekjes gebruiken. Het wassen vind ik weinig moeite, en het is erg fijn voor de billetjes :)

3 jaar geleden

Denk ook niet dat het aan de doekjes ligt, komt gewoon door de zure poep & plas wat langs de billen komt. Gewoon goed smeren dan is het binnenkort weer over. Hebben het ook met inmiddels beide dochters gehad net na de geboorte. Daarna nooit meer. Ik gebruik dezelfde doekjes, zijn echt top 馃憤 馃槂

3 jaar geleden

Check ook even op spruw! Dit kan namelijk doorwerken in mld-stelsel en zich uitten in open plekken op de billen.